Doctor Category: Anestezi ve Reanimasyon

• Doctor Category: Anestezi ve Reanimasyon
  • Özel Çankaya Hastanesi Anesteziyoloji ve Reanimasyon Bölümü hastanemizin ameliyathanesinde, yoğun bakımlarda ve acil polikliniğinde her yaş ve hastalık grubuna ameliyat öncesinde (preoperatif), ameliyat sırasında (peroperatif) ve ameliyat sonrasında (postoperatif) hizmet vermektedir.

Uzm. Dr. Mehmet Anıl SÜZER

Uzm. Dr. Mehmet Anıl SÜZER

Uzm. Dr. Mehmet Anıl SÜZER Anestezi ve Reanimasyon Uzmanı Doğum Tarihi1975 Mezun Olduğu Liseİzmir Özel Çamlaraltı Koleji (1993) Tıp Fakültesiİstanbul Üniversitesi Tıp Fakültesi (1999) Uzmanlık Eğitimiİstanbul Tıp Fakültesi Anesteziyoloji ve Reanimasyon Anabilim Dalı (2005)Girişimsel Ağrı Tedavisi Fellowship – Pain Management Services PC, Alabama, ABD (2005) Yabancı Dillerİngilizce (İyi) İlgi Alanları Girişimsel Ağrı Tedavisi Bel ve

Uzm. Dr. Ayşe Funda SAKKAOĞLU